Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як організувати своє робоче місце

Рекламний блок

Кроки

  • Start with a clean slate Step 1.jpg 1 Почніть з чистого аркуша.
    • Приберіть все зі столу і покладіть на підлогу або акуратно переставте на інший стіл.
    • Викиньте або приберіть подалі речі, якими ви не користуєтесь. Наприклад, старі папірці або навіть застарілі картини.
    • Не рухайте громіздкі або цінні предмети, наприклад, принтер чи монітор комп'ютера.
  • Prioritize Step 2.jpg 2 Визначте пріоритетні для вашої роботи предмети! Подумайте, які речі ви найчастіше використовуєте. Такі як, ручки, олівці, ножиці, важливі документи або, можливо, крем для рук.
    • Покладіть їх у ящик, щоб вони були у легкій доступності (або, у випадку з олівцями й ручками, стаканчик).
  • Your desk top should not have much on it Step 3.jpg 3 Вимийте стільницю.
    • На поверхні вашого столу не повинно бути багато речей, в іншому випадку, це буде виглядати як безлад.
    • Краще якщо речі будуть зберігатися в лотку або органайзері (якщо вони у вас є). Ще, намагайтеся тримати поблизу годинник і календар.
    • Не слід ставити системний блок від комп'ютера на стіл (крім ноутбука, звичайно). Якщо на вашому столі знаходяться більше предметів, ніж перераховане вище, то на ньому буде безлад.
  • Put frequently used items Step 4.jpg 4 Розмістіть часто використовувані речі в швидко доступні місця. Це може бути полку або ящик.
    • Як би там не було, переконайтеся в тому, що ви не просто розкидали предмети на полиці або в ящику. У кожного з них має бути своє місце, щоб ви завжди знали, де знайти ту чи іншу приналежність. Ось деякі речі, які найчастіше використовуються:
      • Ручки/Олівці. Поставте їх в маленький стаканчик
      • Точилка
      • Степлер
      • Записна книжка формату А4
      • 2 маркера
      • Кишенькові серветки
      • "Липкі" нотатки
      • Скріпки та/або клей
  • Items that are not used frequently Step 5.jpg 5 Розмістіть речі, якими користуєтеся рідко в менш доступні місця, їх не потрібно завжди тримати під рукою. Помістивши їх в іншому місці, ви звільните простір для тих речей, якими користуєтеся часто.
  • Step Papers 6.jpg 6 Покладіть паперу для роботи в ящик столу.
    • Якщо на даний момент ви з ними працюєте, то залиште на них маленькі позначки, щоб можна було їх швидко знайти.
    • Папери, з якими ви не працюєте на даний момент, складіть у лотку або папки.
    • Документи, які вам потрібні часто, помістіть в легкодоступному місці.

  • Поради

    • Також добре, якщо у вас буде стояти на столі органайзер для канцелярського приладдя для зберігання гумки, скотчу, скоби для степлера і т. д.
    • Ваш стіл не повинен бути завалений і за них можна було легко і комфортно працювати. Корзина для паперу і порожні конверти повинні бути постійно під рукою. Не зберігайте інформацію в конвертах, так як це створює безлад на вашому столі і у вашій голові.
    • Якщо ви купуєте собі новий ящик, купите його з висувними ящиками.
    • Приділяйте кожен день по 5 хвилин, щоб навести порядок на своєму столі.
    • Придумає систему картотеки так, щоб ви знали, куди покласти документи, як наприклад рахунку. В подальшому це допоможе знаходити потрібні папери, не розкидаючи інші.
    • Розміщуйте різні типи документів в різних папках, щоб було легше ними управляти.
    • Чим менше прикрас на вашому столі, тим в більш чистому і охайному стані він знаходиться.
    • Постарайтеся облаштувати стіл як вам зручно, інакше, зрештою, плутанини стане більше.
    • Тримайте поблизу запасні приналежності і коли вони вам знадобляться, ви легко їх знайдете.
    • Речі, які потрібні частіше, ви можете розмістити в ящиках, ніж залишити на столі.
    • Використовуйте кришку від коробки з-під взуття для зберігання паперу.
    • Головне – не влаштовуйте безлад.
    • Не кладіть прикраси, і вам буде простіше зосередитися. Нічого страшно, якщо стіл буде виглядати непоказно.

    Попередження

    • Після того, як ви розкладіть речі по своїх кутках і в ящики, можна забути місця, куди ви їх склали. Зробіть пам'ятку в блокноті про те, куди і які предмети були перекладені. А ще краще, наберіть цю пам'ятку в Microsoft Word і зберегти на комп'ютері або карті пам'яті.
    Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?