Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як прикурювати автомобіль

Рекламний блок

Кроки

  • Hook up Jumper Cables Step 1.jpg 1 Припаркуйте машину-донор поруч з автомобілем, батарея якого розряджена. Розташуйте машини так, щоб їх акумулятори знаходились якомога ближче один до одного, але корпуси автомобілів не стикалися.
  • Hook up Jumper Cables Step 2.jpg 2 Вимкніть в обох машинах магнітоли, фари, світло в салонах і аварійки (якщо дозволяє дорожня обстановка).
  • Hook up Jumper Cables Step 3.jpg 3 Заглушіть у обох машин двигуни. Увімкніть стоянкові гальма і поставте коробки на нейтраль (МКПП) або на паркінг (АКПП).
  • Hook up Jumper Cables Step 4.jpg 4 Розберіться з полярністю клем на акумуляторах. Кабель, що веде до позитивної клеми, в переважній більшості випадків червоного кольору. Якщо ви все ж сумніваєтеся, то огляньте самі батареї: полярність кожної клеми позначена на корпусі знаком «+» або «-».
  • Hook up Jumper Cables Step 5.jpg 5 Розмотайте пускові дроти і рознесені один від одного затискачі різних кольорів, щоб вони випадково не стикнулися — це може викликати коротке замикання.
  • Hook up Jumper Cables Step 6.jpg 6 Надійно прикріпіть один з червоних затискачів до позитивної клеми розрядженої батареї. Переконайтеся, що затискач не «гуляє», і його контактні губки щільно притиснуті до клемі акумулятора.
    • На деяких автомобілях позитивна клема акумулятора закрита пластиковою кришечкою. Перш ніж під'єднувати затиск, доведеться відкрити кришечку.
  • Hook up Jumper Cables Step 7.jpg 7 Прикріпіть другий червоний затискач до позитивної клеми зарядженої батареї. Знову-таки, переконайтеся, що затискач надійно з'єднаний з клемою і не зіскочить під впливом вібрацій заведеного двигуна.
  • Hook up Jumper Cables Step 8.jpg 8 З'єднайте один з чорних затискачів пускового дроту з негативною клемою зарядженої батареї.
  • Hook up Jumper Cables Step 9.jpg 9 Закріпіть другий чорний затискач на який-небудь нефарбованої металевої деталі підкапотного простору автомобіля з розрядженою батареєю — чим далі від акумулятора, тим краще. В таких випадках кажуть: «підключитися до масі».
    • Стирчить з двигуна оголений болт — ідеальний варіант. Не забувайте, що затискач повинен забезпечувати надійний контакт і міцно триматися на місці навіть під час трясіння, викликаної працюючим мотором.
    • Теоретично, можна підключитися не до маси машини з розрядженим акумулятором, а безпосередньо до негативній клемі. Але тоді проскочить іскра, яка може запалити виділяється з батареї водень.
    • Перевірте, чи не бовтаються в моторному відсіку інструменти, кришки або вільно висять дроти. Після запуску двигуна вони можуть влаштувати дуель з його рухомими частинами — ременями, шківами і т. д.
  • Hook up Jumper Cables Step 10.jpg 10 Заведіть машину з зарядженим акумулятором і дайте їй декілька хвилин попрацювати на холостих обертах, а вже потім починайте заводити другий автомобіль. Під час спроб його запуску збільшуйте оберти двигуна машини-донора до 3000 об/хв.
  • Hook up Jumper Cables Step 11.jpg 11 Коли другий автомобіль, нарешті, заведений, від'єднайте затискачі пускових проводів в наступній послідовності:
    • від маси машини з розрядженим акумулятором;
    • від негативної клеми батареї автомобіля-донора;
    • від позитивної клеми батареї автомобіля-донора;
    • від позитивної клеми батареї машини з розрядженим акумулятором.
  • Поради

    • Батареї деяких автомобілів прикриті пластиковим кожухом; перед прикурювання його потрібно зняти. Зазвичай такий кожух закріплений пластиковими гвинтами, які легко відкручуються рукою або простий викруткою. Ще до початку всіх дій відкрийте капоти обох машин та підберіть, якщо потрібно, відповідний інструмент, щоб уникнути несподіваних сюрпризів.
    • Не треба відразу ж глушити мотор тільки що заведеного автомобіля. Дозвольте йому попрацювати на холостих обертах хвилин п'ятнадцять, щоб генератор встиг хоча б мінімально зарядити акумулятор, що сів.
    • Не глушіть заведений автомобіль, поки не опинитеся в безпечному місці або якщо немає можливості ще раз прикурити. Споконвічна проблема могла бути викликана тим, що вийшов з ладу акумулятор або заряджаючий його генератор. Тобто, існує ймовірність, що без проведення ремонту завести машину самостійно ви вже не зможете.

    Попередження

    • Автомобільні акумулятори випускають газоподібний водень. При відомій його концентрації випадкова іскра може викликати вибух. Дотримання правильного порядку підключення затискачів пускових проводів і з'єднання негативного затиску з масою, а не з клемою зарядженої батареї значно знижують ризик утворення іскри і, відповідно, вибуху.
    • Завжди підключайте 12-вольтів батарейку тільки до такої ж 12-вольтової батареї. Якщо ви підключитеся до акумулятора з підвищеним номінальною напругою, то можете вивести з ладу електричні свого автомобіля.
    • Ніколи не намагайтеся прикурити, якщо всередині розрядженої батареї утворився лід, інакше вона може вибухнути. Якщо корпус акумулятора спучився, то, швидше за все, що наповнює його електроліт замерз. Деякі батареї забезпечені спеціальним індикатором, який показує, рідина всередині або лід.

    Додаткові статті

    • Як зарядити акумулятор, не знімаючи його з автомобіля
    • Як перевірити втягуюче реле стартера
    Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?