Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як полагодити автомобільний кондиціонер

Рекламний блок

Кроки

Метод 1 з 2: Принцип роботи кондиціонера

  • Fix Your car's Air Conditioner Step 1.jpg 1 Автомобільний кондиціонер по суті - холодильник нестандартної конструкції. Він влаштований так, що забирає тепле повітря з салону автомобіля і охолоджує його (конденсує), при цьому очищаючи та осушуючи.
  • Fix Your car's Air Conditioner Step 2.jpg 2 Ось основні компоненти системи кондиціонування:
    • Компресор: відповідає за циркуляцію хладагента.
    • Хладагент: зазвичай це фреон, забирає тепло.
    • Конденсатор: перетворює холодоагент, змінюючи його стан газу в рідину.
    • Розширювальний клапан: регулює кількість холодоагенту, надходить у випарник.
    • Випарник: теплообмінник, перетворює холодоагент з рідини в газ.
    • Ресивер-Осушувач: резервуар для рідкого хладагента, очищає його від сторонніх домішок і води.
  • Fix Your car's Air Conditioner Step 3.jpg 3 Процес кондиціонування. Компресор під тиском відправляє холодоагент в конденсатор (зазвичай розташовані перед радіатором системи охолодження).
    • Компресором постійно забезпечується стиснення і циркуляція холодоагенту. При стисненні газоподібний холодоагент переходить в рідкий стан (в конденсаторі), конденсуючись в теплообміннику-конденсаторі з виділенням тепла. Далі, при зворотному переході в газоподібний стан у випарнику відбувається поглинання тепла. Знаходиться в салоні автомобіля випарник постійно знижує температуру повітря, направляючи охолоджене повітря в салон. Холодоагент переносить тепло в конденсатор, розташований за межами салону і звільняється від нього. Цей цикл безперервно повторюється, тепло з салону відводиться в атмосферу.
  • Метод 2 з 2: Ремонт кондиціонера

  • Fix Your car's Air Conditioner Step 4.jpg 1 Перевірте кількості хладагента в системі. В системі може бути витік фреону. Можна перевірити це спеціальними флюорисцентными чорнилом, додавши їх в систему. Якщо велика пробоїна, то тиск буде маленьке, перевірте його.
  • Fix Your car's Air Conditioner Step 5.jpg 2 Переконайтеся, що компресор працює.
    • Заведіть машину, увімкніть кондиціонер і загляньте під капот. По виду компресор нагадує насос без заливної горловини. У будь-якому випадку, знайдіть його розташування згідно інструкції користувача автомобілем.
    • Якщо включений кондиціонер, дувка працює, але компресор мовчить, то є кілька варіантів. Це може бути проблема з запобіжником, пробій в проводці, зламаний вимикач в салоні або низький рівень хладагента.
  • Fix Your car's Air Conditioner Step 6.jpg 3 Перевірте всі можливі причини. Це можуть бути, крім перерахованого вище, лопнув ремінь вентилятора або дефект компресора.
  • Fix Your car's Air Conditioner Step 7.jpg 4 Прохолодно? Якщо система все-таки видає злегка охолоджене повітря, то швидше за все, у вас просто закінчився фреон. Його можна придбати в автомагазинах (набір для заправки з інструкцією).
    • Не переборщіть! Занадто велика кількість холодоагенту тільки знизить ефективність системи.Pocas cosas.jpg
  • Поради

    • Якщо у вас підозри на погану проводку, спробуйте живити компресор від плюсової клеми акумулятора. Якщо він запрацює (при заведеному двигуні) або буде гучний клацання, то все працює і потрібно перевіряти проводку і запобіжники. Якщо ж ні, то швидше за все потрібно міняти компресор.
    • Існує кілька видів холодоагентів. Найбільш популярний - R134a, а також R12. HC12a багато де вважається нелегальним і його використання може каратися.
    • В холодоагенті також розчинено спеціальне масло, яке є мастилом для системи кондиціонування.
    • Ще одна можлива причина непрацюючого кондиціонера - тепло від двигуна. Перевірте, як розташована система кондиціонування і при необхідності постарайтеся ізолювати її від зайвого тепла.

    Попередження

    • При перевірці працездатності кондиціонера, будьте обережні під капотом! Лопаті вентилятора може завдати шкоди вашому здоров'ю.
    • Кращий варіант - віддати машину в перевірений автосервіс, та заправляти систему фреоном теж у фахівця. Якщо ж ви самі почнете ремонтувати систему, при цьому не маючи досвіду і навичок, то є шанс тільки зіпсувати все.
    • Фреон сам по собі практично не може призвести до вибуху, але в невеликому приміщенні вдихання його парів може призвести до асфіксії.
    • Хладагент також може призвести до обморожування при попаданні на шкіру.
    • Підключайте систему коректно, інакше можна при помилці і підключення до системи високого тиску, отримати вибух.
    • При заміні на інший тип фреону, краще довірити це професіоналам. Новий фреон може спалити компресор, якщо не запрацює після старого.
    Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?