Як боротися з несправністю гідропідсилювача керма
Кроки
Метод 1 з 2: Ознаки несправності гідропідсилювача
1 Коли повертаєте кермо, звертайте увагу на виникнення сторонніх шумів. Якщо руління супроводжується подвыванием, виском або скреготом, то, швидше за все, в системі гідропідсилювача критично знизився рівень рідини. 2 Оцініть, наскільки легко повертається рульове колесо. Коли ви огибаете перешкода чи входите в поворот, то в звичайних умовах кермо повинен обертатися дуже легко, майже без опору. Якщо ви виявили, що при рулюванні вам доводиться прикладати значні зусилля — значить, з системою гідропідсилювача щось не так. 3 Перевірте, чи немає витоку із системи гідропідсилювача. Якщо на землі під автомобілем після довгої стоянки з'являються сліди маслянистої рідини, то, швидше за все, звідки капає з підкапотного простору. Якщо ж колір плям — бурштиновий, червоний або рожевий, то тече, швидше за все, з гідропідсилювача. - Якщо ви не можете визначити колір рідини, то перед тим, як залишити машину на пару годин, підкладіть на землю під моторним відсіком аркуш паперу. На білому тлі колір рідини, що капає розрізнити набагато легше.
Метод 2 з 2: Що робити при раптовій відмові гідропідсилювача керма
1 Попередьте інших водіїв. Якщо відмова трапиться під час їзди на високій швидкості, то першим вашим почуттям буде паніка. Не піддавайтеся їй; замість цього тут же увімкніть аварійку і погудите в сигнал, давши знати сусідам по потоку, що у вас виникла несподівана проблема. У людей є очі і вуха, тому дорогу вам обов'язково звільнять. 2 Направте автомобіль на узбіччі. Будьте гранично акуратні, тому що без підсилювача ваше рульове колесо стане дуже тугим. 3 Поступово знижуючи швидкість, плавно зупиніться. Якщо ви різко вдарите по гальмах, то можете ввести автомобіль в несподіване ковзання, впоратися з яким буде практично неможливо, так як інтенсивне руління без допомоги підсилювача вимагає неймовірних фізичних зусиль. - Гідропідсилювач може припинити роботу із-за раптової зупинки двигуна. Майте на увазі, що в такому випадку наслідки можуть торкнутися і гальм (якщо ваш автомобіль обладнаний підсилювачем гальм). Педаль стане жорсткою і неподатливой; натискати її доведеться з усієї сили, а варто трохи приотпустить — і гальм вже немає. Якщо ситуація критична, то можна вдатися до крайніх заходів — погасіть основну швидкість, притеревшись до відбійника, щебеневій насипу або бетонної розділовій смузі, і остаточно зупиніться за допомогою ледь живих гальм.
4 Якщо двигун заглох, то знову його заведіть. Покрутіть рульове колесо туди-сюди, щоб зрозуміти, наскільки легкий перебіг. Якщо все як зазвичай, виїжджайте на трасу й прямуйте далі. Якщо ж ні, то рухайтеся повільним ходом у бік майстерні або викликайте евакуатор. Поради
- Кращий спосіб уникнути вищеописаних проблем і не зіткнутися з раптовою відмовою рульового управління — регулярно перевіряти рівень рідини в бачку гідропідсилювача і своєчасно вирішувати в майстерні виникають неполадки, наприклад, витік або зміна кольору рідини. Також приділяйте належну увагу станом приводного ременя насоса гідропідсилювача. Якщо він пошкоджений або прослизає, то система підсилення керма обов'язково дасть збій. Не виключено, що прослизання ременя викликано потраплянням на нього охолоджуючої рідини з помпи.
Попередження
- Для екстреної зупинки заглохшого автомобіля з автоматичною трансмісією не намагайтеся перевести селектор коробки на паркінг або реверс. Механізм, призначений для утримання автомобіля на місці, конструктивно не розрахований на гальмування, і під час їзди точно не спрацює. Спроба включити реверс на рухомому автомобілі буде заблокована електронікою.
Рекомендуємо для перегляду