Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як припинити зривати свою злість на інших

Рекламний блок

Кроки

  • Stop Emotionally Abusing Others Step 1.jpg 1 Подбайте про себе. Нещасний людина більше схильний заподіювати біль навколишнім. Здоровий спосіб життя, правильний баланс роботи та відпочинку сприяють поліпшенню психологічного клімату і знижують ризик виникнення гострих кутів у відносинах.
  • Stop Emotionally Abusing Others Step 2.jpg 2 Визначте причини виникнення стресів у вашому житті. Людина, яка викликає у вас нервозність, може не мати ніякого відношення до справжніх причин вашої дратівливості. Аналіз ситуації та з'ясування справжньої причини вашого емоційного дискомфорту є важливим кроком у вирішенні проблеми.
  • Stop Emotionally Abusing Others Step 3.jpg 3 Відкрито і щиро поговорити про свої проблеми з кимось, кому ви довіряєте. Вербалізація проблеми є прекрасним способом не тільки звільнити накопичений негатив, але і дозволяє по ходу бесіди сформулювати для себе реальну проблему, а значить наполовину вирішити її. Постарайтеся для своїх одкровень вибрати людину, який раніше не ставав об'єктом ваших нападок. Наприклад, це може бути друг, який живе далеко від вас, або ще краще консультант або психотерапевт. Постарайтеся прислухатися до порад і думок цієї людини і не намагайтеся використовувати його як смітник для ваших образ і негативної енергії.
  • Stop Emotionally Abusing Others Step 4.jpg 4 Активно шукайте вихід із ситуації. Постарайтеся усіма можливими способами усунути проблему, поки вона не призвела до зриву і наступним за цим незворотних наслідків. Намагайтеся не зациклюватися на проблемі і уникати загострень при будь-якій можливості. Поговоріть з друзями і членами сім'ї про шляхи вирішення ваших проблем. Розробіть для себе повсякденну стратегію виживання, яка допоможе вам впоратися з дратівливістю і підвищить вашу стресостійкість.
  • Stop Emotionally Abusing Others Step 5.jpg 5 Постарайтеся як можна більш свідомо і продумано підходити до того, що ви робите і говорите. Перш ніж сказати що-небудь, постарайтеся подумки сформулювати свої слова. Якщо ви злитеся, нервуєте або налаштовані саркастично, то подумайте, чи дійсно вам необхідно висловити це своєму опоненту в даний момент, або вашу думку можливо перефразувати в більш нейтральній формі
  • Stop Emotionally Abusing Others Step 6.jpg 6 Використовуйте деякі з вироблених вами стратегій виживання, які дозволять вам запобігти виникнення тупикових ситуацій. Постарайтеся "дивитися в корінь". Пам'ятайте, що людина, що викликає у вас почуття роздратування, насправді може бути лише приводом, а не причиною вашої дратівливості.
  • Stop Emotionally Abusing Others Step 7.jpg 7 Коли ви досягнете помітного прогресу в контролі над своїми емоціями і негативним поведінкою, спробуйте вибачитися перед людиною, яку ви образили. Краще всього зробити це при особистій зустрічі, але якщо людина уникає вас, то цілком може підійти телефонний дзвінок або лист. Ви можете аргументувати свою поведінку проблемами у вашому житті, але обов'язково необхідно дати людині зрозуміти, що ви не вважаєте це виправданням за свої дії. Поясніть, що ви працюєте над тим, щоб впоратися з ситуацією і вирішити ці проблеми.
  • Поради

    • Якщо ви дійсно хочете позбутися від хибної практики зривати своє напруга на оточуючих, то краще всього звернутися за допомогою до кого-небудь, що не входить у вузький коло ваших друзів і знайомих. Найкраще знайти професіонала в цій галузі. Іноді реальна проблема ховається настільки глибоко, що про неї можна розповісти тільки людині, що не має особисто до вас ніякого відношення, адже з сторонніми ми часто откровенничаем значно охочіше і легше, ніж з близькими нам людьми, оскільки боїмося їх розчарування.
    • Емоційне насильство абсолютно необов'язково має проявлятися в криках і відвертих конфліктах. Який-небудь гострі і хльосткий коментар або мимохідь кинута фраза можуть поранити часто набагато сильніше і болючіше, ніж відверто агресивне висловлювання. Іноді близькі друзі дозволяють собі жартувати один над одним у такій прикордонної формі на межі фолу, але це нормально, і зазвичай не призводить до конфліктів, оскільки обидві сторони налаштовані доброзичливо. Однак, коли подібні жарти постійно націлені на одного і того ж людини, то вони можуть набути форми емоційного насильства, завдаючи обом сторонам масу неприємностей і виводячи їх за межі допустимого. Тому завжди намагайтеся враховувати почуття іншої людини, і поставити себе на його місце, перш ніж зробити зневажливий коментар, навіть якщо ви просто жартуєте.
    Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?