Як визначити свій цільовий ринок

Кроки

  • Find Your Target Market Step 1.jpg 1 Спілкуйтеся. Говоріть з людьми. Ви можете мати ідею про бізнес і цільової аудиторії вашого продукту, але може бути, ви маєте вузьке бачення. Ваші друзі можуть дати вам пораду, так само, як інші люди (навіть незнайомці).
  • Find Your Target Market Step 2.jpg 2 Проведіть дослідження. Сходіть в бібліотеку і дізнайтеся, що вам потрібно зробити. Знайдіть тематичні журнали про вашу сферу. Може, конкретно не про ваш продукт, але намагайтеся вести розширений пошук. Якщо в бібліотеці не знайдеться інформації про принтери HP, наприклад, то напевно знайдеться щось про принтери або периферійних пристроях. Не обмежуйте себе. Думайте ширше.
  • Find Your Target Market Step 3.jpg 3 Користуйтеся інтернетом. Знайдіть дискусійні групи і форуми. Є у них інтереси, які допоможуть вам сфокусуватися на чомусь певному?
  • Find Your Target Market Step 4.jpg 4 Зустрітися з термінами "демографія" і "психографія". Вам потрібно буде зрозуміти, хто і де є вашим цільовим ринком і що ними рухає. вивчіть все про демографічні фактори свого ринку[2] (або як мінімум, що на вашу думку є цими факторами). Вам потрібно знати:
    • Вік і стать
    • Розташування: країна, область, і т. д.
    • Рівень доходів і освіта
    • Сімейний стан (і важливе воно для вашого ринку)
    • Етнічне і релігійне походження (і знову, значимо воно)
  • Майте уявлення про їх психографічних підставах.[3]
    • який їхній спосіб життя?
    • Що ними рухає?



  • Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?